woensdag 25 april 2012

Het patroon van de Bucky Beanie


Het patroon van de voetbalmuts, Bucky Beanie, is af. Hier introduceerde ik deze muts, met mooie foto's op het hoofd van Erik. Hier kun je lezen hoe je het patroon kunt kopen.


.
Het idee om te spelen met het ontwerp van een voetbal was al eerder bij mij opgekomen. Ik ben bezig met het ontwerpen van een serie gebreide en dan gevilte tassen, gebaseers op het model van een voetbal, zoals ik eerder al heb verteld, het ontwerp van Buckminster.

De tas zal dan ook de Bucky Bag heten. Er komen verschillende maten en modellen, samen op één patroon. Mijn planning is om dat patroon op de handwerkbeurs in Rotterdam, in oktober dus te presenteren.

Toen ik één tas klaar had, zag het ineens, het kon ook een muts worden, een voetbalmuts,  en met het oog op het EK voetbal heb ik dat patroon voorrang gegeven.

Zelf ben ik niet zo'n voetbalgek, maar evenementen als het EK en WK volg ik dan weer wel, puur chauvinisme
Met die muts zul mij echter niet zien lopen.


3 opmerkingen:

Anna zei

Die blauwe tas is echt super mooi geworden!

MoniqueB. zei

Wow, wat leuk! Heb ook een tijdje pentagonnetjes gebreid, met kabels.

Dit kan natuurlijk ook maar alléén uit jouw hoofd komen! Brilliant.

Anoniem zei

Leuke muts zeg! En die tassen vind ik helemaal geweldig!