vrijdag 18 mei 2012

Een staart voor Joris


Joris heeft officieel geen staart, maar ik heb al van verschillende mensen gehoord dat hij eigenlijk wel een staart hoort te hebben, en Joris zelf voelt zich ook wat gemankeerd.  En kijk nu wie er vandaag mijn huis binnen kwam wandelen.





Ik zal het patroontje voor de staart binnenkort uitschrijven.

De Joris is gebreid van Schoppel Gradient een nieuw garen van Schoppel, dat nog niet op de markt is, maar waar ik vast een bolletje van heb gekregen. 

9 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind je beesten zo mooi, jammer genoeg kan ik niet of niet voldoende breien om dit te kunnen. daarom kijk ik maar met bewondering naar jou creaties.

Gr Nancy.

Annelies zei

Hij blijft lief, met of zonder staart.

Paulijn zei

Hallo Anita
Wat heb je toch mooie patronen. Ik vind ze allemaal geweldig en dan die nieuwe staart voor Joris. Enig.
Ik ben momenteel bezig met Vera de beer en vind het zo knap dat je zo'n patroon in elkaar kunt zetten.
Ik kan aardig goed breien vind ik zelf, maar ontwerpen is duidelijk niet mijn ding.

Wieke van Keulen zei

Prachtig, Annita. Echt een bijpassende staart. Dat heb je heel vakkundig gedaan. En tjonge, wat zie ik weer mooie verhalen voorbij komen met foto's voor de rode draad. Prachtig. Ik bewonder je, Annita. Fijn weekend, Wieke

Judith zei

Een mooie staart, Joris waardig.

vrouw Hommel zei

Ik vind hem een prachtig Joris geworden. ( wij hadden vroeger een konijn die zo heette)

Yael zei

You are so very talented! Unbelievable! :-) Greetings from Israel!

Petra zei

Joris was natuurlijk al een knapperd, maar zo met staart is hij echt helemaal kompleet!

Groetjes Petra

Saar en Mien zei

Ik vind dat je ontzettende leuke beestjes maakt. Ik heb nog een aantal multicolor bollen liggen en wilde er al een knuffel van maken maar twijfelde. Nu niet meer:)