donderdag 16 mei 2013

Zijmaakthet!!


Moet je nou eens kijken, dit is mijn nieuwe (bedrijfs)auto.  Ik sta helemaal versteld dat mijn brei-activiteiten de aanschaf van zo'n autootje rechtvaardigen en mogelijk maken.

Wie had dat nu kunnen denken, toen ik een jaar of 6-7 geleden wat aarzelend begon met het verspreiden van breipatronen en me wel eens vertwijfeld afvroeg of dat nu wel kon: "knuffels breien, niet als cadeautje, niet voor een kind, maar alleen maar omdat ik dat zelf zo leuk vind."
Terugkijkend denk ik nu dat juist dat, het feit dat ik het zelf zo ontzettend leuk vind, de basis is van het succes van mijn bedrijfje.



In februari ging ik naar de handwerkbeurs in Zwolle in mijn kleine autootje, ik had bakken met wol op de fietsendrager gemonteerd,  niet echt ideaal.


Toen ik daar een hele goede beurs draaide, was het besluit snel genomen: een klein bestelautootje maakt het leven van een beursganger wel een stuk gemakkelijker.  Begin maart bestelde ik mijn rode busje, maar ik moest er nog wel 2 maanden op wachten.

 
 In april was ik jarig en van mijn lieve kinderen kreeg ik deze schitterende bestickering, een veel te gek cadeau waar ik super blij mee ben, zeg nou zelf, dat maakt het toch helemaal af.


Al dit succes heeft wel een keerzijde, het is druk, en ik werk hard, harder dan mijn hoofd aankan, en daardoor ben ik nu moe, heel moe. Dat is ook de reden dat ik de laatste tijd weinig logjes heb geschreven, ik was allang blij als ik het noodzakelijke werk - bestellingen verwerken - had gedaan.
Ik heb  besloten dat ik de rest van de maand mei vakantie neem van Zijmaakthet, ik zal de rest van de maand dus geen bestellingen verwerken en geen vragen beantwoorden en geen logjes schrijven. Bestellingen die in deze maand worden gedaan zal ik begin juni verwerken,  maar ik zou het prettiger vinden als jullie wachten tot 1 juni met het plaatsen van bestellingen.

Ik hoop in juni weer met frisse energie verder te gaan.

37 opmerkingen:

Marbada zei

Ooooh toe maar!!! Jij boft maar....Geniet van je vakantie.

Breienmaar zei

Wat leuk dat je dit allemaal bereikt hebt! Die auto ziet er gaaf uit! Geniet van je vakantie doe het lekker rustig aan:) je hebt het wel verdiend!

ireneinhetatelier zei

Wat zou ik graag een eindje achter je aan rijden.. Die aapjes zitten zo grappig achterop! Wat zal die auto handig zijn. Prettige vakantie en doe maar rustig aan.

Marloeskreatief zei

Wauw wat een leuke auto en dan die mooie afbeelding erop echt helemaal super het is je gegunt geniet ervan

Floor zei

Gefeliciteerd met je geweldige auto!!!!
En dan die naam en die lieve aapjes achterop!
Straks maakt iedereen brokken op de weg, omdat ze niet opletten en alleen maar naar je leuke auto kijken.
Trouwens.... die auto die je had is ook een schatje...
Ik heb dezelfde, ook in het roze.
Maar je hebt gelijk, er kan niet veel in.
Nou geniet er maar van, en van je rust.
Groetjes,
Floor

blauwruitje zei

Wat een gave auto zeg! En heel verstandig... fijne vakantie.

Ineke zei

Helemaal te gek, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en geniet maar lekker van je vakantie. Soms is het gewoon even nodig.
Verder wens ik je nog heel veel succes, groetjes, Ineke

Herma zei

Annita, wat een kroon op je werk, wat een kers op de 'taart'. GEWELDIG!!!
Ben zo trots op je!!! Ik weet het aarzelende begin nog zo goed, met dat eerste muisje. En het klopt, waar men vol van is, blij van wordt en mee werkt vanuit het hart, is bevlogen en neemt grootse vormen aan. Zo is dit ook met jou bedrijf gebeurd. Annita, je bent een KANJER!!!! oa. de breiwereld is dolblij met jou, je inzichten, je vreselijke knappe technische kennis en je geweldige patronen.
Dat dit succes een keerzijde heeft is ook te begrijpen. Je bent niet voor niks deze kant op gegaan ipv wat je deed. Dat je dus erg erg moe bent kan ik begrijpen en ook dat je hoofd het allemaal even niet bij kan houden. Daarom is het zo knap dat je dit wijze besluit van vakantie houden genomen hebt. Ik wens je heel veel uitrusten, bijkomen en weer de 'boel op een rijtje' krijgen.
Annita, neem je tijd!

x x x

Martine zei

Iedereen die achter je rijdt krijgt meteen een goed humeur van de aapjes. Mooi wagentje.

ChériesCrochet zei

Wow dat ziet er super uit hoor !!

jokiedebeer zei

Wauw wat een super auto en de afbeelding er op GEWELDIG
Heerlijk dat het zo succesvol is.
Geniet van je vakantie en dan er weer lekker tegenaan
groetjes joke

Marguerite zei

Wat een prachtige auto heb je. En helemaal met de bestickering erop. Wat zal je een bekijks hebben op de weg.
Nu eerst even rustig aan en van je auto genieten.
Groetjes Marguerite

marion zei

wat een gaaf cadeau van je kinderen.......

Geniet er maar lekker van

Fijne vakantie en rust goed uit

Marian zei

Mooie auto, geweldig met Vera aan de zijkant en de aapjes achterop. Wat zullen de "brei"vrouwen genieten wanneer jij voorbij komt rijden. Nog heel veel kilometers in je leuke auto.

Anoniem zei

Wat een prachtige (maar ook grappige) auto. Heel professioneel!
Ik hoop dat het je lukt om echt een "time out" te nemen, er is zoveel gebeurd en gedaan de afgelopen jaren. Geniet van je vakantie en rust lekker uit. Hartelijke groeten, Beerta

Atelier het Uilenhuis zei

Wat een leuke auto zeg, echt heel erg mooi! Wat een lief cadeau ook zo'n prachtige sticker voor de auto.

Alyt Vlieg zei

Wat een geweldige auto heb je! Die zal wel heel wat bekijks hebben in Enschede.
En nu even vakantie en je hoofd leeg maken. Heel verstandig! Bestellingen en werken via internet kunnen soms een hele druk op je leggen. Ik spreek uit ervaring. Er is geen betere manier om die druk kwijt te raken dan al die gebreide knuffels even knuffel te laten zijn, aan jezelf te denken en ruimte te maken.
Kom lekker tot rust!
Groetjes, Alyt

Barbara Oudejans zei

Ik zal niks bestellen, maar ik moet wel even reageren op je supermooie autootje! Bofferd! Maar ja, je patronen zijn dan ook wel heel erg leuk ... Geniet van de vrije tijd! Lieve groetjes, Barbara

Hobbyrita zei

Fijn als je zoveel kan bereiken met iets wat je graag doet en klein begon! Maar dat nu een beetje groot wordt :)
Doe maar even rustigaan, bouw je energie terug op en we zien je in juni wel weer verschijnen!
Je auto is top! Die sticker is geweldig!
Groetjes, rita.

Unknown zei

Wat een mooie beloning voor je prachtig werk. Fijn dat je dit met ons wil delen, kunnen we er ook een beetje van genieten.
Heel verstandig van je om op tijd en vakantie in te plannen.
Geniet er met volle teugen van.
Grtjs
Daniëlle

Unknown zei

Wat een mooie bestelauto! Super! Als ik je ooit zie rondrijden in het Antwerpse hou ik je tegen!
Geniet van je vakantie,zoveel dagen blijven er al niet over van de meimaand!

Anoniem zei

Wat een leuke auto zo. Nu maar hopen dat ik je eens tegenkom (woon in Oldenzaal) Als je iemand in een VW polo hard zie zwaaien, ben ik het. Fijne vakantie, JennekedL

marijna zei

annita, geniet even van je rust. Maar wat een super mooie auto heb je nu! en die bestikkering... GEWELDIG!

Anoniem zei

Beste Annita,
Je bent op vakantie en leest dit dus hopelijk niet, want ik wil je niet storen bij je welverdiende rust. Toch schrijf ik omdat ik zo blij wordt van je weblog en je knuffels. Het gaat met mij ook even niet zo goed en dan geeft "zij maakt het mij" iedere keer weer een opkikker.
Ik je via de Happinez: breien tegen de chaos. Dat doe ik dus ook, maar nog niet zo succesvol als jij.
Fantastisch dat je dit hebt bereikt!!
Hartelijke groeten van Petra

Het zonnetje in huis zei

Hallo,

Via via kwam ik hier terecht. U maakt geweldig mooie knuffels ség !! En ja ik kan geloven dat de moeheid is toegeslagen, rust maar heerlijk uit. De boog kan niet altijd gespannen staan hé.

Ik ben bijna 35 jaar en leer nu breien en haken door mijn mama, ik heb vroeger in het lager wel handwerkles gekregen, maar daarmee kan je dus niet breien of haken op volwassen leeftijd :-)
Mijn mama leert nu ook ons dochter van bijna 9 jaar een lapje breien. Super toch hé, een driegeslacht aan een de wol :-)

Ik ben volger geworden hier hoor :-)

Groetjes, Jaimie
http://handmadebyjaimie.blogspot.com (mijn handwerkblog)
http://creamiekes.blogspot.com (mijn knutselblog)

Anoniem zei

Wat een leuke auto !!! Een heel plezierige vakantie gewenst. Stap voorzichtig uit de auto :-)
Christien

ari-atari zei

Geweldig, Annita! Je hebt het verdiend :-)
Van harte proviciat!
groeten, Arianne

ari-atari zei

met een f natuurlijk :-P

MarianneP zei

Die leuke auto heb je echt verdiend!! Ik zou het enig vinden hem tegen te komen,maar neem de tijd om bij te komen. Ook dat begrijpen we helemaal. Je hebt de laatste jaren een berg verzet en bent wereldberoemd in Nederland. Dat zal z'n tol wel eisen. Grote bewondering voor wat je hebt gepresteerd.

Anoniem zei

Geweldige auto!
een fijne vakantie, rust lekker uit.
groetjes, Marijke

josé zei

Geweldig Annita. Mijn dochter bestelde haar eerste patroon via mail.

Supper dat je een auto voor je beursen nu hebt Waat al de voorraad in kant.

Geniet van je vrije tijd, doe rustig aan. Want wij willen nog lang genieten van je mooie patronen.

Lieve groetjes José

Anoniem zei

This is a wonderful car! And I love the monkeys on it.

Remke Veerling zei

Wat een geweldige auto en het is je van harte gegund. Ik zal zwaaien als ik tegenkom. Groetjes van Remke uit Hengelo

Sieneke zei

Hallo ,Anita

Zag je aapjes al eerder in en breiwinkel ,
Wat en lieve blog ,kan alleen maar zeggen ,
Ik heb respect voor je .

Wens je de komende tijd veel goed's toe .

Anoniem zei

GEWELDIG

Knutselpret zei

dit blogje had ik dus even gemist , blijf ook aan je zelf denken.
Wat een prachtig karretje, Ik zal je graag tegenkomen :)
lieve groet Albèrtje

mrs H. te B. zei

Ik ben niet zo van de auto's (al kunnen ze héél handig zijn) - maar deze is práchtig!