zaterdag 28 september 2013

Familieuitbreiding


Weten jullie dit beertje Vera nog? Ik heb haar in het voorjaar gebreid van een bol wol uit de nieuwe collectie van Schoppel.  Inmiddels heb ik voldoende voorraad van dit garen, en moet je nu eens kijken.


Kijk, als je bruine en roze genen hebt, dan kunnen er allerlei kindertjes ontstaan.


De grote beer ende kleine beertjes zijn van hetzelfde garen gebreid  de grote met dubbele draad, de kleine met enkele.


Ik heb het garen toegevoegd aan de webshop.  Je vindt het onder pakketjes --> Vera

7 opmerkingen:

Marloeskreatief zei

Ze zijn weer om opte vreten zo leuk,heb zelf net weer dikkie de draak en Morris de muis voor mijn kleinzoon gebreid,wat brei ik jouw patronen toch graag,liefs marloeskreatief

Marguerite zei

Wat een liefjes.

marijna zei

Ohhh, wat een lievertjes!!!

quiltingmieke zei

piep oh zaaalig mooi, ik hou erg van beren, knuf

lheurebleue zei

wat een schatjes
je gaat meteen la vie en rose zien!

Hobbyrita zei

Knap hoor! Je mag trots zijn op je familie :) Hele leuke wol die zo heel verschillend resultaat geeft! Ik zal me toch eens moeten wagen aan het maken van Vera en de rest van jouw prachtige patronen!
Grtjes, rita.

Anoniem zei

smokeless cigarettes, ecigarette, electronic cigarettes, e cig forum, best electronic cigarette, electronic cigarettes