dinsdag 5 maart 2013

Rokjesdag

Alweer zo'n mooie dag, een echte rokjesdag, niet voor mij hoor, ik ben niet zo'n rokjesmens.


Maar wel voor deze Saar, die in haar mooie rokje zit te genieten van de zon, en geef haar eens ongelijk.




We fietsen lekker door de stad in het zonnetje, en een terrasje hoort daar toch bij.


Aan het eind van de dag werd het helemaal feest, we gaan naar een mooie winkel en daar krijgt Saar haar eerste echte oorbellen.



Zo trots als een pauw zit ze tussen de andere apen.

Deze Saar is gebreid van Allino van BC-garn, een garen dat ik nieuw heb toegevoegd aan mijn assortiment. Daarover morgen meer.

10 opmerkingen:

Unknown zei

Ja die meisje, die hebben toch graag oorbelletjes. Je ziet ze dan gewoon stralen!
Ik kan het ook niet laten om mijn meisjespoppen oorbelletjes te geven.
Grtjs
Daniëlle

Hetty zei

Moest wel even lachen, Saar met oorbellen! Transformatie ook erg grappig.
Hetty

Hetty zei

Terrasfoto heeft niks met een transformatie te maken , sorry.

Tink zei

Heel erg mooi hoor!
En ook zo leuk gebracht :-)

blauwruitje zei

Ik vind haar een hele dame!

Paulijn zei

Ik vind die apies toch zo leuk. Op de handwerkbeurs wilde ik garen kopen voor weer zo,n mooie aap, maar het was telkens zo druk voor jou stand. Helemaal terecht!

Floor zei

Wat is Saar mooi met haar echte oorbellen!
De terrasbediende vond het vast wel vreemd dat er een aapje iets wilde bestellen.
Ik niet hoor, heel gewoon toch?
Groetjes,
Floor

Hobbyrita zei

Ziet die er even hip uit nu met haar mooie rokje aan EN oorbellen! Die geniet vast van haar nieuwe outfit!
Groetjes, rita.

ChériesCrochet zei

Wat een dotje !!!!

Anoniem zei

Lief aapje en prachtig rokje alles in een lekker zonnetje, maar toch moest ik denken aan "al draagt een aap een gouden ring..." Het vervolg gaat niet op voor jouw aapjes.