donderdag 5 december 2013

5 december



 

17 opmerkingen:

marion zei

wat heel erg gaaf!!!!
is dit een patroontje wat verkijgbaar is, voor volgend jaar natuurlijk maar toch nog steeds heel leuk

Anoniem zei

Ze zijn echt heel leuk zo. Jacobuspietjes ;-). Is dit een bestaand patroon? Want zoiets leuks willen die blagen hier ook wel.

Groetjes
Linda

Ans zei

Wat een heerlijk stel!

Anoniem zei

Heel leuk, vooral de mutsjes ; )

Hobbyrita zei

Oh wat een schatjes met hun leuke mutsjes op! Supermooi!
Grtjes, rita.

Marloeskreatief zei

Zo leuk

Elizabeth zei

Wat verschrikkelijk lief en gaaf...
Je creaties zijn werkelijk geweldig, Annita!

groetjes van een fan..

Antoinette zei

Ach jeetje, wat super schattig gedaan weer :D

Marguerite zei

Wat een liefjes zijn dit geworden.
Groetjes Marguerite

Unknown zei

Gisteren heb ik het patroon van Joris gekocht, wat heb je mooie dieren ontworpen: geweldig! 2 punten af en een derde begonnen, ben heel blij dat een vriendin mij wees op jouw patronen! Wil ze allemaal maken:-)

janita m zei

Wat een prachtige aapjes. Ik vind ze heel mooi gestreept en die kontjes. Onwijs leuk.

Reyne zei

Wat zijn de patronen toch leuk ,eigenlijk wil ik ze allemaal maken .

Jacqueline zei

Wat een liefies!!
schattig die pieten mutsen!

mija zei

Wat een lieve baretten. Schattig !!!
je bent geweldig

groetjes
mija

kervei zei

Wat een leuk idee, die mutsjes! Dat willen mijn jacobussen vast ook wel!

MoniqueB. zei

Zonder ontwerpen en ontwikkelen is het leven al druk genoeg. Slim van je dat je het op pauze zet (uitbrengen patronen); zo houd je (hopelijk) genoeg energie over om je zelf niet voorbij te lopen.
Ik vind het elke keer weer geweldig dat je zo een uniek patroon ontwikkeld dat in een seconde herkenbaar is dat het van jou hand komt. Brilliant!
Fijne feestdagen en een alles-er-op-en-eraan-2014

marijna zei

Wat een scheetjes!!