zaterdag 23 maart 2013

Breidagen in Nieuwegein

Volgende week zijn de breidagen in Nieuwegein (29 en 30 maart) en daar heb ik een stand.  Drukte dus hier in huis. In woon in een gewoon niet al te groot huis, en dus puilt de wol er aan alle kanten uit.


Daarnaast zijn er tassen in allerlei stadia, hierboven eentje waar ik nog hengsels aan moet breien.


Deze tas is al klaar en mooi gevilt.

Vorige zomer heb ik deze tas ontworpen en hier (even naar beneden scrollen)  vind je een aantal berichten over de ontwikkeling van deze tas. 


Het patroon van de tas stond al in de grondverf, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om het uit te werken, dat doe ik nu, op het laatste nippertje voor de breidagen. Ik denk het patroon volgende week klaar te hebben, maar er is geen tijd meer om het mooi (zoals mijn andere patronen)  te laten drukken.


Mijn dochter Anna, velen van jullie bekend van mijn stands op de handwerkbeurs, heeft op de universiteit in Delft om tegen een redelijke prijs goede prints te maken. Ik neem volgende week een stuk of 40 prints en veel tassenviltwol mee. Wie bij mij wol koopt voor een tas krijgt er een patroon bij.


De knuffels in huis kijken rijkhalzend uit naar volgende week, ze mogen allemaal mee, en ze hebben natuurlijk allemaal hun eigen bolletjes garen bij zich.

6 opmerkingen:

Saskia zei

Ik kan niet naar de breidagen. Maar zou graag zo'n pakket voor een tas willen. Is het ook mogelijk om het zo te bestellen.
Groetjes Saskia

nelleke markesteijn zei

Ik vind hem prachtig! Vrijdag wil ik graag bij je komen kijken.
Groetjes, Nelleke

softearthart zei

Delightful, cheers Marie

Hobbyrita zei

Woonden jullie toch niet zo ver weg, ik kwam meteen daar naartoe, zou zo graag je maaksels in het echt zien! Ook deze tas is weer supermooi ontworpen Annita, je verdient een dikke pluim!
En dat de knuffels bijna niet kunnen wachten om te gaan kan ik best verstaan, ook ik zou staan te springen!
Groetjes en succes daar, rita.

Susan zei

Ontzettend leuke creaties! Had er graag bij willen zijn, maar het is al afgelopen en was helaas niet in Nederland. Mochten er weer breidagen plaatsvinden in de komende tijd, dan zou ik er zeker tijd voor vrijmaken...

Petra zei

Leuk dat je met dit patroon bezig bent!
Hoe was het op de beurs/

Groetjes Petra